Tuesday, August 24, 2010

Buku RAHSIA CEMERLANG MATEMATIK

Buat masa ini saya sangat sibuk, memang tak sempat nak tulis dalam ruangan ini. Namun begitu saya telah berjaya siapkan sebuah buku bertajuk RAHSIA CEMERLANG MATEMATIK. Ada dua bahagian. Bahagian pertama mengandungi 12 bab. Ceritanya fasal motivasi, refleksi, kesanggupan berubah. Bahagian kedua mengandungi 13 bab yang menyentuh fasal latihan pemulihan dan memantapkan kemahiran algebra.

Dalam bahagian satu, saya ceritakan bagaimana saya berubah daripada seorang pelajar dapat C4 Matematik SRP dan C6 Matematik Tamb. SPM tetapi berjaya dapat Prinsipal A Matematik STP tahun 1973. Waktu itu hanya dua orang sahaja pelajar Melayu yang dapat prinsipal A Matematik STP seluruh Malaysia. Sangat luar biasa. Cikgu saya sewaktu di sekolah menengah rendah terkejut bagaimana saya boleh jadi pandai sewaktu di menengah atas. Saya berjaya melakukan lonjakan yang besar.

Buku ini elok dibaca oleh
  • pelajar yang ingin berubah
  • guru matematik
  • ibu bapa
  • pakar motivasi

Bagaimana nak perolehinya?

  • Harga RM12 senaskah dan belanja pos laju RM3 senaskah. Jadi, jumlahnya RM15 setiap belian satu naskah.
  • Bayar guna postal order/ cek/money order atas nama TINTA ZAINAB. Sila hantar kepada alamat berikut;

Lot 104, Kampung Sentosa, 26500 Maran, Pahang.

  • Cara yg lebih mudah bayar secara on line di mesen ATM atau melalui e-klik kepada TINTA ZAINAB, no akaun 06070000239101 CIMB Bank. Seterusnya hantar e-mail kepada yahya104@gmail.com Nyatakan amaun tranksi, nombor "Ref No" atau "TRANC. NO" , nama pembeli dan alamat pembeli.
  • Buku dijamin sampai dalam tempoh 14 hari selagi stok masih ada.

Inilah cara saya untuk membantu remaja untuk mendapatkan kecemerlangan dalam Matematik. Jangan lepaskan peluang.

  1. Timba pengalaman orang yang berjaya,
  2. Lakukan perubahan
  3. Berusahalah secara konsisten

No comments:

Post a Comment